Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(1)
Autor
Pawlica, Beata (1969- )
(1)
Szczepański, Marek Stanisław (1956- )
(1)
Zarębska-Mazan, Agnieszka (1971- )
(1)
Śliz, Anna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Antropologia społeczna
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Gender
(1)
Gender marketing
(1)
Socjologia ciała
(1)
Dziedzina i ujęcie
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Prezentowane studium to rozmaitość tekstów połączonych wspólną rysą, którą jest funkcjonowanie społeczeństwa w kulcie cielesności. Kanony kobiecego i męskiego piękna fizycznego są obecne w przestrzeni publicznej. Współcześnie kreowanie własnego wyglądu staje się jedną z podstawowych aktywności życiowych wysoko rozwiniętych społeczeństw. Żyjemy w czasach kultu szczupłości i młodości. Ważkość zewnętrznego wizerunku oddają słowa N. Etcoffa: Wygląd to najbardziej publiczna część naszej jaźni.To święta część nas samych, widzialne ja,które świat zewnętrzny uznaje za odbicie ja niewidzialnego, wewnętrznego. Praca jest adresowana do przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych, którzy w swojej pracy zajmują się zagadnieniami cielesności. Do studentów socjologii, psychologii. Dla wszystkich zainteresowanych problemem współczesnego kształtowania wizerunku zewnętrznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej